9 Haziran 2012 Cumartesi

E3! it does nothing!

EA.. EA hakkında okadar çok konuşabilirim ki. Okadar komik bir şekilde kendilerini cocuk filmlerindeki EEEEVIL Corp. moduna soktular. Bir Wolfram & Hart bir Omni Consumer Products haline geldi. Her oyuncu,  EA'in reklam hareketlerinden nefret ediyor Her Oyuncu EA'in hiç bir işi olmadığı küçük şirketleri alıp en çok para kazandıran dışında başka oyun yaptırmamasını sonrada o şirketleri yok etmesi tiksindiriyor. PC'de EA oyunu oynamak isteyen Herkes Origin denen Spyware'i yüklemek zorunda olmaktan kusası geliyor. Sonuç olarakda EA boktan bir şirket. Son 6 ayda Değeri %50 düşmüş olan bir şirket EA. EA Konferansının 5 dakikasını izledim toplamda ileri çekerek. Hiç birşey olmadığı söylendi başka gruplar tarafından bana onlara katılacağım bende. EA hiç bi bok yapmadı. İzlemedim bilmiyorum öyle diyolar. EA'e ne zamanımı ne de paramı harcayacağım artık.

Microsoft. Konferanslarının yarısını geçen sene ve ondan önceki sene anlattıkları şeylerle geçirip geri kalanını da Microsoft ile alakası olmayan oyunlarla geçirebildiği için tekrardan kutluyorum. Gerçekten bravo. 3 Dakikalık Halo 4 videosu ve 1 Dakikalık Gears of War4? Evet...
Böylecede konferanslar bitiyor. Pek de inanılmaz olmayan bir E3 geçirdik. En güzel tarafı Unfinished Swan, Ni No Kuni gibi güzel artsy oyunlar gördük ilersi için. İkiside Geçen sene Journey'i izlediğimde içimde olan hissi hatırlattı bana. Umutluyum ikisi içinde. Yeni bir Sly Cooper Oyunu olduğunu öğrendik vuhu! Starwars 1313. ilk duyduğumda heycan vidyo izleyince Meh, olduğum bir oyun gibi. bekleyip göreceğiz. Black ops 2 fena olmayacak bütün Call of Duty oyunu gibi. Özel birşey olmayacak ama kötü de olmayacak. Aliens: Colonial marines Gayet güzel duruyo ve umutluyum baya o oyun için. Borderlands 2 yi zaten deli gibi bekliyoruz. Böylece boktan bir E3'ü kapatıyoruz. Thnx guyz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder