8 Haziran 2012 Cuma

Sony does your vidya games

Sony Benim Heavy Rain'i bitirdiğim andan beri beklediğim şeyi yaptı.

Quantic Dream.
Beyond.



Kelimelerim yok konuşacak. Jack Tretton Quantic dediği anda zaten "whaa" dedim. Dream's Heavy Rain dediği anda kendimi kaybettim. Biliyorduk Quantic Dream'in elinde bişeyler olduğunu ama Konferansın ilk haberinin bu olacağını tahmin etmemiştim. Herşeyden önce bunu içimde tutabileceğimi düşünmüyorum. Ellen Page. Ben nekadar fanatiği olmasamda Ellen Page gibi bukadar yetenekli bir oyuncuyu Quantic Dream gibi güzel hikaye anlatabilen bir şirket için oyuna "Mocap" ve seslendirme yapıyo olması inanılmaz birşey.  Başka diyebileceğim birşey yok. Quantic Dream, Ellen Page. ve paco.(...) Daha ne isteyebileceğimi bilmiyorum.


Sony'nin indie oyunları hem açılış montajına koyması, hemde bizzat Jack Tretton tarafından reklam yapması inanılmaz güzel birşey. Ve indie marketinin yavaş yavaş karman çorman xbox live'dan PSN'e geçmesi beni sevindiren birşey. Quackamelee ve Retro City Rampage gibi oyunlar hakkında direk olarak konferansta bahsetmesi hem PSN'e hemde o oyunların yapımcılarına inanılmaz yardımcı olan birşey ve ben Sony'e bunun için 3 güçlü alkış veriyorum...


The Last of Us

Naughty Dog'a güvenim sonsuz. Tamamen saçma sapan, imkansız ve plot hole dolu 3 tane inanılmaz oyun yaptılar. Uncharted markası altında. 4 hatta Vita için olan Golden Abyss ile beraber. Ama busefer gittikleri yol Biraz Walking Dead(çizgi romanı. Hatta eminim bir toplama cildin adı Last of Us idi) Biraz da I Am Legend kokteyli güzel bir Survival/Action/Adventure yapıyorlar gibi görünüyor. İlk açıklığından beri giderek dahada efsanevi duruyor The Last of Us...



Sony Hakkında başka diyecek birşeyim yok. Wonderbook beni ilgilendirmiyor Harry Potter da aynı şekilde. Sony ye 3 + 1 Beyond için 1 de The Last of Us için 5 adet Gayet erkeksi alkış veriyorum.
Well ffn done

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder