8 Haziran 2012 Cuma

Nintendors does nothings

Şimdi. Ben büyürken benim etrafımda hiç Nintendo yoktu. Yani vardı ama oda bir Gameboy color idi ve sadece Pokemon blue Oynadım ondada. Hiç şimdiye kadar Nintendo umrumda olan bir şirket olmadı. Hem Birsürü Zelda oynadım hem Metroid Prime. ama Nintendo tarafından çıkartılan şeyler nekadar güzel olursa olsun şimdiye kadar beynimi patlatıcak kadar inanılmaz olmadı.  WiiU da buna dahil. Evet herzamanki gibi Nintendonun yaptığı bazı şeyleri ilginç görünüyor ve merak uyandırıyor gayet. WiiU için heyecanlıyım ama almak için değil yorumları okumak için. Nintendo fanları ne diyecek tarafsız duranlar ne diyecek Hiç bişey sevmeyen piçler ne diyecek gayet merak içindeyim.

Konferans öncesi yapılan vidyo hakkında konuştuğum iyi olmuş çünkü konferansda WiiU ile ilgili çok şey yoktu.  Evet Miyamoto'nun En başta çıkması ve Pikmin şeysilerini yapması çok güzeldi. Pikmin 3 de güzel görünüyor. Az çok umrumda olan nintendo exclusivelerinden biri Pikmin.  Reggie hala korkunç görünüyor ve o hafif seyrelmiş saçları benim içimi korkuyla dolduruyor. Bundan 2-3 sene sonra Kel bir Reggie görebiliriz...  Başka ne vardı? Arkham City Rearmored? armored? Bildiğimiz Arkham City sadece nintendo gimmickleri eklenmiş. ZombieU bana hiç ama hiç oyun içi görüntüsü olarak gelmedi. umarımda değildir çünkü hiç bir boka benzemiyordu Sadece tek şey vardı güzel olan bütün konferansda oda bu. http://www.cracked.com/blog/5-ways-we-know-nintendo-has-lost-its-mind_p2/ Burdan Arkham City ve ZombiU hakkında düşündüklerimi okuyabilirsiniz hatta bütün konferans ve wiiU hakkındaki görüşlerim az çok buna benzer.

Lego City: Undercover



Sandbox bir Lego oyunu gerçekten güzel bir fikir ve trailer da çok potansiyel görebiliyorum. Umarım güzel şekilde yapılabilir WiiU için. Her lego oyunu gibi hem çocuklar için hemde büyükler için eylenceli olan, fena olmayan mizah anlaşıyla bir çoğu başarılı. Sandbox'a tamamen orjinal bir hikaye çok güzel olabilir.

Konferansda benim  umrumda olan başka birşey yoktu. Nintendoland gibi birşey vardı ama onuda bizde şuanda çok oyun yok diye gösterdiklerini düşünüyorum. Gösterdiklerindede bişey yoktu. Ama Nintendo markalarının kendilerine ait özel mini oyunları olması fikri fena değil.

ANCAK! Konferanstan sonra Iwata kurtarışa yetişti.

In a world where suddenly...



Bananas!
 Nintendoyu Nintendoyu Kazananlar listesine koymamın nedeni kötü olmamasıydı. Boştu sadece kötü değildi kesinlikle. Reggie den korkan Bond Kötü adamı kılıklı Ubisoft müdürü hem komik hemde biraz üzücüydü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder