8 Haziran 2012 Cuma

Post E3 Exclusive All Access Doing of The Thing That Does The Video Games In Your Face And teh Übisorfts

E3 yazıcam dedim E3 den önce yazdım E3 sırasında hiç bişey yazmadım... Evet. Hazır E3 bitmişken yazayayım E3 ile alakalı bişeyler ozaman.

-Kazananlar Ubisoft, Sony, Nintendo( çokta değil
-Kaybedenler Ea, Microsoft. çok şaşırtıcı sanki.

Ubisoft'dan gerçekten beklemiyordum böyle bir şov. Son 3 senedir sektöre yaptıkları şeylerden sonra hem EA'den daha salak göründüler hemde Konami'den daha salak göründüler... (biliyorum ne yazdığımı) 1 dolarlık iPhone oyununu 40 dolara PS vita için satmaya çalışmak gibi. Efendime söyleyeyim adam gibi çalışmayan Piracy protection servisleri gibi. Çok şey var yanlış yaptıkları. Ama bu sene E3'de yapabilecekleri en düzgün şeyi yaptılar. Birsürü yeni oyun. Ayrıcada konferanslarını göğüslerle açtılar. Daha ne istenebilirki.


Farcry 3

Farcry 3 gerçekten güzel duruyor memeler bi yana. ilk çıkan trailerları hiç ama hiç umrumda değildi. insanların birbirine ateş ettiği başka bir oyun gibi duruyordu. Ama sonra bişey oldu, ilginç bir kötü adam soktular oyuna. Ve benim oyuna bütün bakışım değişti anında.




Soktular değil ama dikkati kötü adamın üstüne çektiler ve Farcry 3 hakkında yaptıkları en mantıklı şey oldu. Herkes merak içinde bu adamın ne gibi bir etkisi olduğunun oyuna. Oyunda dudebro modunda bi adamı oynuyoruz ama bu adam nasıl bir Kabilenin lideri oluyor oda merak ettiriyor kendini. Halüsünejen uyuşturucular ve gerçek bir korkutu deli ile güzel bir oyun yapılabileceğini düşünüyorum umarım yerlerde sürünmem oyunu oynayınca.

Watch Dogs

Ubisoft'un kazanmasının asıl nedeni. Sadece izleyin



Evet.

Asscreed 3

Assassin's Creed: Revelations da bence büyük sıçan AC serisini acaba 2 de olduğu gibi bir adım daha öteye atabilecekmi bilmiyorum. Ama bu trailer'ın gayet bomba gözüktüğü kesin.



Hem gerçekten farklı bir oyun olduğunu hissediyor insan ve bu iyi birşey. Hemde diğer çıkan gemi savaşı trailer'ı benim için zaten alacağımı kesinleştirdi.

Splinter Cell: There is no Micheal Ironside so who in the fuck cares?

Trailer bile vermeyeceğim. Splinter Cell muhtemelen benim en sevdiğim oyun serisi ve istediğim kadar fanboyluk yapacağım bu konuda. Eğer Sam Fisher'ı Michael Ironside seslendirmiyorsa o oyun Splinter Cell değildir. Ubisoft cidden ruhumu bozdun o trailerla. Okadar heyecanlandım ki. Splinter Cell görünce. En boktan oyunu Splinter Cell diye versen bana beyenirim. İlk 4 oyundan sonra tamamen değişen bir 5. oyunu kabul etmiş olan ben herşeyi kabul edebilecek durumdayım Splinter Cell'de ama bunu değil. Ayrıcada birisi bana açıklasın. Madem 3rd Echalon kapandı ve yeni bi organizasyon açıldı. Sam iyce yaşlı ve belli uygun olmadığı iş için. 5 onun swan song'u idi. Kızı içindi herşeyde 5 de. Eğer Sam'i Yeni organizasyonun başına koyup, oynadığımız karakteri değiştirselerdi, görevlerimizi Sam Fisher'dan alsaydık ozaman inanılmaz olurdu yine benim için. Ama hayır. bir anda çok daha yaşlı olması gereken adam çok daha genç. Madem öyle eski bir görevi anlatsaydı 5 den sonra daha yakışırdı. Oda yok, Fanları kızdırmak ve oyunun hikayesini bozmak daha zevkli çünkü. Bi siktir Ubisoft. Bunu unutmayacağım.

(Sonunda bu gif'i kullanabildiğim için çok mutluyum)

Ubisoft'dan başka umrumda olan bişey yok zaten tekrar sinirlendim Splinter Cell olayına
Sony sırada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder